60%

Gloam (Monstrous Book 4) (متن کامل)

Original price was: 400000 تومان.Current price is: 160000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Gloam گلوم اثر Lily Mayne

کتاب Gloam

وقتی یک زن عجیب و غریب در خارج از کمپ ما در Wastes با هیولاهایی که به RV او زنجیر شده اند ظاهر می شود، احساس می شود که من تنها کسی هستم که واقعاً می خواهم به آنها کمک کنم.

آن هیولای بزرگ و خاکستری با قفس روی سر و زنجیر آویزان از پشتش – چیزی به من می گوید که باید به او کمک کنم. باید آزادش کنم اما من مطلقاً نمی دانم که چگونه باید این کار را انجام دهم، به خصوص وقتی که او حتی نمی تواند با من صحبت کند تا به من بگوید چگونه این کار را انجام دهم.

ماری کلکسیونر بالاخره اردوگاه ما را ترک می‌کند تا به هیولاخانه‌اش برگردد، بنابراین من تنها کاری را که می‌توانم برای کمک به او انجام دهم. من با او می روم

در حال حاضر، من و این حیوان بزرگ برای آینده ای قابل پیش بینی همراه هستیم. حالا فقط باید به فکر راهی بیفتم که آن قفس را از سر او بیرون بیاورم که کار غیرممکنی به نظر می رسد. اما من تسلیم نمی شوم. او هیچ کس دیگری ندارد، و زمانی که من شروع به کشف اینکه او در زیر قفس است، انگیزه من برای آزاد کردن او بسیار بیشتر از یک میل به کمک است.

این خیلی خطرناکه ارتش در کمین است. هیولاهای شرور در کمین هستند. و وقتی معلوم می شود که مری حتی بدتر از آن چیزی است که ما می توانستیم تصور کنیم، تلاش ناامیدانه من برای نجات این هیولا به یک بازی مرگبار گربه و موش تبدیل می شود.

من تقریباً مطمئن هستم که اینجا خواهم مرد.

Gloam کتاب چهارم از سری هیولاها است، یک سریال فانتزی پسا آخرالزمانی m/m که هیولاها و انسان‌هایی را که عاشق می‌شوند نشان می‌دهد. بهتر است سریال را به ترتیب بخوانید.

هشدار: این داستان عاشقانه m/m حاوی محتوای جنسی صریح است و برای خوانندگان جوان مناسب نیست. همچنین حاوی تصاویر گرافیکی از شکنجه و خشونت است.

کتاب Gloam

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Lily Mayne

ناشر

Independently published

شابک

979-8777877734

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2021

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما