60%

A Collection of Monstrous Short Stories (Monstrous) (متن کامل)

Original price was: 420000 تومان.Current price is: 170000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب A Collection of Monstrous Short Stories مجموعه ای از داستان های کوتاه هیولا اثر Lily Mayne

کتاب A Collection of Monstrous Short Stories

در این مجموعه شانزده داستان کوتاه، زوج های هیولایی از هفت رمان اول این مجموعه را دوباره ببینید. به‌علاوه، با یک زوج هیولایی جدید در رمان جدید ۲۰ هزار کلمه‌ای، روک، آشنا شوید.

با زوج هیولا-انسان اصلی، دنی و وین، در ماجراجویی‌هایشان به سبک Wastes همراه شوید. شاهد شکوفایی Moth و Wyn و دوستی بالقوه نگران کننده باشید. تمام راه‌های جدیدی را که ادین از زمان پایان داستان آنها، هانتر را (با عشق) ناامید کرده است، بیابید. و به Lor و Jugs بپیوندید تا از یک خانواده جدید خزدار به خانواده هیولاهای خود استقبال کنید.

آیا می خواهید درباره اورلیث سابق وین بیشتر بدانید؟ در این مجموعه، می‌توانید نگاهی به نامه‌های بسیار قدیمی بین این دو تلویزیون بیندازید، تلاش‌های تاریخی اورلیت (قبل از دنی) برای اغوای روح‌خوار بدخلق مورد علاقه‌مان را بخوانید، و با خواهر و برادر بزرگ‌ترش که صمیمانه و متین است ملاقات کنید.

کتاب A Collection of Monstrous Short Stories

روک (رمان هیولا)
در رمان کاملاً جدید Ruke، جیمی انسان سرانجام پس از یک عمر تنهایی، موجودی را می یابد که می تواند به او اعتماد کند…

من در شبی به دنیا آمدم که هیولاها روی زمین برخاستند. من فرزند واقعی دنیای جدید هستم. من هرگز هیچ روح دیگری را ندیده ام به جز پدرم، که تصمیم گرفت وقتی با من در آن شب فاجعه بار از بیمارستان فرار کرد، ما را اینجا در زباله ها نگه دارد.

اما حالا بابا رفته است و من تنها هستم. کاملا تنها. من به انسان‌ها اعتماد ندارم – نه مهاجمان، نه ارتش، نه همه مردمی که در آن شهرهای بزرگ ساحلی کثیف زندگی می‌کنند – بنابراین دورافتاده‌ترین نقطه‌ای را پیدا می‌کنم که بتوانم ساکن شوم و بقیه عمرم را به تنهایی زندگی کنم. درست همانطور که پدرم همیشه به من یاد می‌داد که امن‌تر باشم.

اما من اینجا تنها نیستم. چیزی اینجا با من است – کسی هر شب هدایای عجیبی در کنار آتش من برایم می گذارد. و ناگهان متوجه می شوم که دیگر نمی خواهم تنها باشم. من نمی خواهم آنها بروند.

کتاب A Collection of Monstrous Short Stories

وقتی بالاخره خودش را به من نشان داد، متوجه می‌شوم که همراه مرموز من در اینجا انسان نیست.

و این برای من مناسب است.

این مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه در دنیای هیولا است، یک مجموعه فانتزی پسا آخرالزمانی m/m که در آن هیولاها و انسان‌ها عاشق می‌شوند. بهتر است سریال را به ترتیب بخوانید.

هشدار: این داستان ها حاوی محتوای جنسی صریح هستند و برای خوانندگان جوان مناسب نیستند. مقدمه هر داستان کوتاه حاوی محتوا و هشدارهای اسپویل مخصوص آن داستان است. هشدارهای محتوای اصلی شامل محتوای جنسی صریح، اندام تناسلی غیر انسانی، ذکر مرگ، جراحت و خشونت، محدودیت و ذکر آسیب‌های گذشته است، اما لطفاً هشدارهای مربوط به هر داستان کوتاه را بررسی کنید.

کتاب A Collection of Monstrous Short Stories

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Lily Mayne

ناشر

Independently published

شابک

979-8394778971

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2023

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما