59%

King of Death (Folk Book 3) (متن کامل)

Original price was: 440000 تومان.Current price is: 180000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب King of Death پادشاه مرگ اثر Lily Mayne

کتاب King of Death

همه چیز باید خوب باشد. عروس مرده است من پادشاه جدید سیلی هستم. و لونان با من است، در امان از دست ملکه ناخوشایند – مادرش – و برادران وحشتناک.

اما خوب نیست هیچ چیز خوب نیست.

به نظر نمی‌رسد که نمی‌توانم زندگی قدیمی‌ام را رها کنم، حتی وقتی این زندگی جدید – و مسئولیت‌های جدیدم – بر من غلبه کرده است. مشکلی در لونان وجود دارد – او بیشتر خودش را می بندد، ساکت و دور است، و هر روز به نظر می رسد شکاف بین ما بزرگتر می شود، مهم نیست که من چه می کنم.

می دانم که می خواهد برود تاجش را بگیرد. می دانم که او اینجا احساس خوبی ندارد، در این مکان که خیلی گرم و شلوغ است و خیلی متفاوت از خانه اش است. اما نمی توانم خودم را مجبور کنم که او را رها کنم. من قبلاً یک بار همه چیز را از دست داده ام. نمی توانم فکر از دست دادن او را تحمل کنم.

اما چیزی برای من اتفاق می افتد و نمی دانم چگونه جلوی آن را بگیرم. می توانم احساس کنم که خودم در حال تغییر هستم. تبدیل شدن به چیزی زشت تر، تاریک تر، دورتر و دورتر از چیزی که زمانی بودم.

لونان تنها چیزی است که من را از بلعیده شدن کامل توسط هر چیزی که اکنون در اختیارم قرار داده است باز می دارد، اما به نظر می رسد ناامیدی من برای نزدیک نگه داشتن او باعث دورتر شدن او شده است. و این بیشتر از هر چیزی مرا می ترساند.

King of Deathis آخرین قسمت از یک سه گانه عاشقانه mm fae درباره یک شاهزاده قاتل تاریک و یک “فانی” است که به دنیای بی رحمانه مردم پرتاب می شود.

هشدار: این داستان عاشقانه m/m حاوی محتوای جنسی صریح است و برای خوانندگان جوان مناسب نیست. همچنین شامل تصاویر گرافیکی از خشونت، جراحت جدی، مرگ، مصرف جزئی مواد مخدر است و به مرگ اعضای نزدیک خانواده می پردازد. اشاره مختصری به یک شخصیت ثانویه وجود دارد که در گذشته مجبور به یک موقعیت جنسی شده است. به هیچ وجه با جزئیات توضیح داده نشده است. کتاب با HEA شرکتی به پایان می رسد.

کتاب King of Death

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Lily Mayne

ناشر

Independently published

شابک

979-8865646822

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2023

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما