60%

Impromptu Match (Goliaths of Wrestling Book 1) (متن کامل)

Original price was: 410000 تومان.Current price is: 165000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Impromptu Match مسابقه بداهه اثر Lily Mayne

کتاب Impromptu Match

من، تیلور هاف، یک مرد معمولی هستم.

من شغل شرکتی دارم که روحم را نابود می کند، زیر شلوارم را اتو می کنم و چند سال پیش بدون تشریفات به خاطر یک اینفلوئنسر هیپی اخراج شدم. هر روز همین حس را دارد، و نمی‌دانم چقدر دیگر می‌توانم با آن کنار بیایم قبل از اینکه در جشن تولد همکارم، پیراهنم را پاره کنم و کیک لیمویی را روی سینه‌ام بمالم.

اما پس از آن یک پرونده هویت اشتباه ناگهان مرا در وسط یک لیگ مخفیانه کشتی حرفه ای قرار می دهد که ظاهراً در زیرزمین ساختمان اداری من در حال اجراست. عجیبه کشتی‌گیران عجیب‌تر هستند. به نظر می رسند… ماورایی. بقیه کارکنان هم همینطور. و مخاطب. تقریباً همه به جز من پیر خسته کننده.

و سپس صاحبش، هولت هکتور، است که اولین برخورد من با او بسیار شرم آور است. او به طرز مضحکی جذاب است، حتی در لباس‌های غیرانسانی که به تن دارد، اگر کاملاً صادق باشم، او را داغ‌تر می‌کند.

سپس متوجه شدم که این یک لباس نیست. و اینکه نمایشی که Goliaths of Wrestling هر شب اجرا می‌کند، واقعیتی وحشتناک‌تر از جلوه‌های ویژه ذهن‌افکن است.

زندگی کسل کننده قبلی من ناگهان دیگر چندان معمولی نیست، و هولت جهنمی داغ به طور غیرقابل توضیحی به همان اندازه که من در او و دنیای جدید عجیبش هستم به من و زیر شلواری اتوکشیده شده من علاقه مند است.

کتاب Impromptu Match

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Lily Mayne

ناشر

Independently published

شابک

979-8877964624

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2024

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما