60%

Clean Finish (Goliaths of Wrestling Book 2) (متن کامل)

Original price was: 420000 تومان.Current price is: 170000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Clean Finish پایان تمیز اثر Lily Mayne

کتاب Clean Finish

Larkin
ببینید، موضوع اینجاست.

من جوان هستم، بی خیال، و شغل من به عنوان دستیار هولت، مدیر و مالک گلیاث های کشتی، به این معنی است که تمام روز در محاصره کشتی گیران نیمه برهنه بیف کیک هستم. البته من علاقه مند خواهم بود که همه آنها را بهتر بشناسم. برای من غیرقانونی است که به همه آنها هوس نکنم، درست است؟

فقط یک مانع وجود دارد که باید قبل از اینکه بتوانم از آن عبور کنم… کشتی گیران را آنطور که می خواهم بشناسم. و این مانع من را واقعاً بسیار عصبی می کند.

بنابراین من به یک ایده شگفت انگیز رسیدم. محافظ هولت، سب، گرگینه، حضوری آرام، قابل اعتماد و آرام در دفتر است. او در امان است او به اندازه کشتی گیران ترسناک نیست، و ما به نوعی رفیق هستیم، بنابراین تصمیم گرفتم از او برای رفع مشکل کوچکم کمک بخواهم.

فقط برای تمرین قبل از اینکه وارد لیگ های بزرگ شوم. همه چیز همین است. تمرین کنید.

Seb
من همان گرگ پیر احمقی هستم که از لحظه ای که لارکین در اینجا شروع به کار کرده است به دنبالش می دود. من مجبور بودم او را در حال معاشقه با همه کشتی گیران تماشا کنم، به صحبت های او در مورد اینکه چقدر آنها را می خواهد گوش کنم، طوری رفتار کنم که انگار برایم مهم نیست، و این هرگز آسان تر نشد.

حداقل کسی نمی داند. و من هرگز نمی توانم به او بگویم. او برای من خیلی جوان، بیش از حد بی خیال و غیرمسئول است، و هرگز نشان نداده است که به من علاقه مند است. از نظر ذهنی، من آن را پذیرفته ام. با این حال، قلب من چیز دیگری است.

و بعد با یک پیشنهاد مسخره نزد من می آید. چیزی که هرگز فکر نمی‌کردم آن را تجربه کنم، چیزی که کاملاً باید رد کنم، اما نمی‌توانم. من آنقدر قوی نیستم که خودم را انکار کنم. و من می خواهم به هر طریقی که می توانم به لارکین کمک کنم.

این فقط برای او تمرین است. باید مدام این را به خودم یادآوری کنم، هر بار که او را لمس می‌کنم – هر بار که به من فشار می‌آورد، هر بار که روی سینه‌ام به خواب می‌رود. او من را نمی خواهد. او فقط… درس می خواهد. تمرین کنید.

همه چیز همین است. تمرین کنید.

کتاب Clean Finish

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Lily Mayne

ناشر

Independently published

شابک

979-8333591166

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2024

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما