59%

Cheap Heat (Goliaths of Wrestling Book 3) (متن کامل)

Original price was: 440000 تومان.Current price is: 180000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Cheap Heat گرمای ارزان اثر Lily Mayne

کتاب Cheap Heat

Rafe
من واقعاً، واقعاً همسایه ام را دوست ندارم.

ما سه سال است که در کنار هم زندگی می‌کنیم و نمی‌توانستیم بیشتر از این در مقابل هم باشیم. من یک غول آرام و درونگرا هستم با یک گروه دوستان کوچک و عاشق پادکست های جنایی واقعی و بازی های نقش آفرینی رومیزی. دن اون، پسر مهمانی با یک رشته بی‌پایان «مهمان» که دوست دارد تمام شب موسیقی کانتری صدا کند. او پرسروصدا، بی‌ملاحظه، آشفته، پر سر و صدا است، یک آدم بی‌نقص است… آیا من به صدای بلند اشاره کردم؟

و زمانی که کار جدیدم را به عنوان مدیر فناوری اطلاعات در Goliaths of Wrestling، یک سازمان کشتی فراطبیعی زیرزمینی شروع می‌کنم، به سرعت متوجه می‌شوم که همسایه دولاهان وحشتناک من اکنون همکار جدید من است. عالیه.

من هنوز او را دوست ندارم. چیزی را تغییر نمی دهد. من می توانم در محل کار از او دوری کنم. اما وقتی یک شب او را از پنجره اتاق نشیمنش دیدم که در حال انجام کاری کاملاً تکان دهنده، زشت و واقعاً عجیب است… متوجه می شوم که به همسایه مزاحمم فکر می کنم. خیلی.

تمام وقت، در واقع.

اوه نه.

Dan
آن همسایه من یک غول بامزه و بامزه است که چشمان سبز و زیبایش و اخم خشمگینش فقط باعث می‌شود که بخواهم او را بیشتر عصبانی کنم.

ما هرگز واقعاً با هم دوست نبودیم، علیرغم اینکه سه سال در کنار هم زندگی کردیم. اما زمانی که او در Goliaths به عنوان مدیر فناوری اطلاعات ما شروع به کار کرد و به ما کمک کرد تا وارد عصر دیجیتال جدید شویم، زندگی ما کمی درهم‌تر می‌شود.

عمدتاً به این دلیل که او هر شب شروع به تماشای من می کند در حالی که من … آرام می شوم. بنابراین مطمئن می شوم که از پنجره اتاق نشیمن نمایش خوبی به او ارائه می کنم.

من همیشه تصور می‌کردم که Rafe Hare مستقیم است، اما به سرعت مشخص می‌شود که ممکن است اشتباه کرده باشم. و هنگامی که من یک راه فوق‌العاده جدید را برای ما پیشنهاد می‌کنم تا… اوهم… دوستانه‌تر شویم، او هم مثل من همه‌چیز است.

یعنی می‌توانم به او نشان دهم که با یک دولاهان چقدر می‌تواند عجیب باشد. و من نمی توانم صبر کنم.

کتاب Cheap Heat

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Lily Mayne

ناشر

Independently published

شابک

979-8338470251

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2024

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما