57%

Berries and Greed (Deep Earth Dating Book 1) (متن کامل)

Original price was: 600000 تومان.Current price is: 260000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Berries and Greed توت ها و طمع اثر Lily Mayne

کتاب Berries and Greed

Greid
من ممکن است از همه متنفر باشم، اما شما فقط می توانید برای مدت طولانی تنها باشید. دیر یا زود، به اندازه کافی ناامید می شوید که از یک فرقه انسانی بازدید کنید که گونه شما را به عنوان موجودات بزرگتر می پرستد، به این امید که هم اتاقی جدیدی پیدا کنید تا خلاء تنهایی را پر کند. همه ما آنجا بوده ایم… درست است؟

قسم می خورم که فقط دنبال هم اتاقی می گشتم. فقط یک نفر برای تماشای تلویزیون و خوردن شام. هیچی… عاشقانه. به هیچ وجه. اما وقتی می بینم که این همه انسان با ستایش آشکار و شهوت آشکار و چیزهای دیگری که من را به شدت ناراحت می کند به من خیره می شوند، متوجه می شوم که این چه اشتباه وحشتناکی است.

تا اینکه من یک زن انسانی را در گروه پیدا کردم که قطعا از دیدن من خوشحال نمی شود. در واقع، او به من اخم می کند. به نظر می رسد واقعا، واقعا عصبانی است.

من به نوعی به آن علاقه دارم.

Beryl
من پیرو واقعی نظم موجودات بزرگ نیستم. من دمیورگوس را نمی پرستم – گونه هیولایی که در کنار انسان ها زندگی می کند. من قطعاً نمی خواهم یک همسر دمیورگوس شوم.

بنابراین وقتی یکی در محوطه فرقه ظاهر می‌شود – اولین بار در تمام بیست و پنج سالی که در اینجا زیر رادار پرواز می‌کردم – می‌خواهم مطمئن شوم که او می‌داند که من فکر می‌کنم او برای بهره‌گیری از ستایش نگران‌کننده انسان‌ها خزنده است. این راه

تا زمانی که متوجه نشدم… فکر نمی‌کنم به این دلیل باشد که او اینجاست. او یک جورهایی بی دست و پا است و مضطرب. و به طرز وحشیانه ای از عمق او خارج شد. و وقتی او به من این فرصت را می‌دهد که در نهایت از این فرقه فرار کنم – برای اولین بار به دنیای واقعی بروم و برای خودم زندگی بسازم – همه اینها به خاطر هزینه کم و کم یک دوستی آسان و افلاطونی… قبول می‌کنم.

اکنون در حال گشت و گذار در دنیای بیرون هستم و با یک دمیورگوس بزرگ و بی دست و پا به نام گرید هم اتاقی هستم که با پیژامه هایش زندگی می کند، مقدار زیادی تلویزیون تماشا می کند و بیشتر اوقات اوج می گیرد. او همچنین شیرین‌ترین مردی است که تا به حال ملاقات کرده‌ام، و خنده‌دار و سخاوتمند است و به راحتی می‌توان با او صحبت کرد.

اما من تمام عمرم را صرف این کرده ام که درگیر پرستش پرشور فرقه دمیورگوس نباشم – هیچ راهی وجود ندارد که عاشق او شوم.

درسته؟

Berries and Greed یک رامکام هیولا/انسان MF است و اولین مورد از سری Deep Earth Dating است که دارای طیفی از جفت‌های متنوع است و فقط برای مخاطبان بزرگسال است. فهرست کاملی از CW ها را می توان در جلوی کتاب یافت، اما شامل محتوای صریح، علاقه عشقی غیرانسانی (با آناتومی غیرانسانی)، MC در ابتدا درگیر یک فرقه، استفاده تفریحی از یک ماده مخدر خیالی، و اشاره به غفلت دوران کودکی

کتاب Berries and Greed

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Lily Mayne

ناشر

Independently published

شابک

979-8397761963

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2023

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما