60%

The Pawn and The Puppet (The Pawn and The Puppet series Book 1) (متن کامل)

Original price was: 410000 تومان.Current price is: 165000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Pawn and The Puppet پیاده و عروسک اثر Brandi Elise Szeker

کتاب The Pawn and The Puppet

پناهگاه دریاچه زمرد جایی نیست که بیشتر مایل به رفتن هستند. اما اسکایلنا نوزده ساله قولی داد که باید به آن عمل کند. پس از استخدام، او فقط یک هدف دارد: به شورا ثابت کند که درمان‌های وحشیانه، مانند حمام کردن با آب، حمام داغ و ضرب و شتم، دیگر راه‌حل نیست. اما وقتی او با منبع وحشت در آسایشگاه ملاقات می کند، همه چیز متوقف می شود. یک بیمار با شخصیت دوگانه – از یک طرف، او نابغه تشنه به خون، دسین است. از سوی دیگر، شخصیتی پنهان که در اعماق ناخودآگاه او مدفون شده است.

هنگامی که دسین در تلاش برای شکستن سلول گرفتار می شود، اگر اسکایلنا نتواند شخصیت اصلی خود را نشان دهد و انسانیت خود را آشکار کند، با اعدام روبرو می شود. او نود روز فرصت دارد تا جان او را نجات دهد، و تنها راه برای انجام این کار این است که به او اجازه دهد او را وارد دنیای حرکات، حرکات متقابل و عروسک‌بازی استاد کند.

هر روز که می گذرد، پیوند آنها عمیق تر می شود، جاذبه ای ممنوع در برابر بهترین قضاوت های او شکل می گیرد. اسکایلینا کم کم اسرار شوم گذشته خود را که او را به هیولایی که همه از آن می ترسند، برملا می کند. و دسین با وجود شخصیت وحشتناک و نابود نشدنی ای که به دنیا ارائه می کند، ثابت می کند که یک نقطه ضعف دارد: او.

لطفا توجه داشته باشید: این کتاب حاوی محتوای واضح و عناصر تیره تر است. قبل از خواندن هشدارهای ماشه را بررسی کنید این برای افراد زیر 18 سال در نظر گرفته نشده است. این کتاب یک در یک سری است.

این یک جامعه دیستوپیایی تاریک است که قرار است مشکل ساز باشد. لطفا توجه داشته باشید که این یک دنیای تخیلی است و به هیچ وجه به باورهای شخصی نویسنده بازتاب نمی کند. ما شاهد رشد جامعه خواهیم بود و قطب‌نمای اخلاقی خود را در این سریال اصلاح خواهیم کرد.

هشدارهای ماشه (تعریف نادرست و برخی از محرک ها در نسخه اصلاح شده اصلاح خواهند شد):

خشونت بی دلیل، افسردگی، خودکشی، شکنجه، خشونت خانگی، اختلالات خوردن، توهم، زن ستیزی، مسمومیت، تجاوز جنسی، پدوفیلی، بیماری روانی رمانتیک، غم، مرگ یکی از عزیزان، کودک آزاری، سر بریدن، سرکوب زنان، گروگان گیری، بدن شرمساری، حملات پانیک، زنای با محارم، تجاوز جنسی، تجاوز جنسی به کودکان، آسیب های عاطفی، قاچاق جنسی کودکان

کتاب The Pawn and The Puppet

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Brandi Elise Szeker

ناشر

Red Oak Publishing, LLC

شابک

979-8985593402

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2022

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما