کتاب آلمانی STARTEN WIR

درباره کتاب starten wir زبان المانی اشتارتن ویا

کتاب آموزش زبان آلمانی اشتارتن ویا یا اشتارتن ویر به لاتین starten wir که در زبان آلمانی به معنی بیا شروع کنیم ترجمه میشود این کتاب طی چند سال اخیر یکی از جدیدترین و پرفروشترین کتابهای اموزش زبان المانی محسوب میشود،چاپ کتاب STARTEN WIR اولین بار در سال 2017 انجام شد  اما استقبال رسمی از کتاب هایstarten wirدر آموزشگاه گوته و دیگر آموزشگاه های زبان آلمانی در سراسر دنیا از سال ۲۰۱۹ اتفاق افتاده است.

جهت خرید کتاب starten wir از فروشگاه کتاب ملت با تخفیف 60 درصد کلیک کنید

کتاب STARTEN WIR یک کتاب آموزش زبان آلمانی برای گروه سنی بزرگسالان است این کتاب که به تازگی منتشر شده و در اکثر آموزشگاه و آکادمیهای زبان تدریس میشود کتاب اشتارتن ویا جایگزین کتاب MENSCHEN شده هر دو این کتابها (کتاب STARTEN WIR و کتاب MENSCHEN) از انتشارات HUEBER (هوبر) میباشند،

درباره کتاب MENSCHEN منشن

کتاب منشن که قبل از کتاب اشتارتن ویر در کشور تدریس میشد کتاب منشن در شش سطح موجوذه که در سایت کتاب ملت هر شش سطح موجوده و با تخفیف 60 درصد برای کاربران گرامی به فروش میرسد ، کتاب آموزش زبان آلمانی منشن که با توجه به نیاز یادگیری زبان آلمانی طراحی شده است براساس ساختاری منسجم و درس های موضوع محور با استفاده از بروزترین متدهای آموزش زبان برای آموزش زبان آلمانی که یکی از زبان های پرمخاطب حال حاضر جهان می باشد طراحی و منتشر شده است. کتاب MENSCHEN به صورت کامل زبان آلمانی را از سطح مبتدی تا پیشرفته یاد داده و شما می توانید با اتمام این مجموعه کتاب در آزمون های زبان آلمانی شرکت کرده و با دریافت مدرک اقدام به دریافت ویزا برای کشور آلمان نمایید. این مجموعه کتاب آموزش زبان آلمانی دارای ۶ جلد کتاب بوده که از سطح A1 تا B1 را شامل می شوند که نیاز بسیاری از زبان آموزان آلمانی را فراهم می سازد.

لینک خرید آنلاین کتاب MENSCHEN از فروشگاه ملت با تخفیف 60 درصد

سطح بندی کتاب MENSCHEN منشن :

کتاب MENSCHEN که دارای شش جلده به صورت زیر سطح بندی میشود :

کتاب MENSCHEN A 1.1                                           کتاب MENSCHEN A 2.1                                              کتاب MENSCHEN B 1.1

کتاب MENSCHEN A 1.2                                           کتاب MENSCHEN A 2.2                                              کتاب MENSCHEN B 1.2

menschen download

کتاب STARTEN WIR که دارای سه جلده به صورت زیر سطح بندی میشود :

کتاب STARTEN WIR A1                                          کتاب STARTEN WIR A2                                            کتاب STARTEN WIR B1

چرا کتاب starten wir زبان آلمانی ؟ |کتاب آموزش زبان المانی اشتارتن ویر STARTEN WIR | فروشگاه کتاب ملت

قیمت و خرید کتاب آموزش زبان المانی اشتارتن ویر STARTEN WIR از انتشارات HUEBER

کتاب اشتارتن ویر : زبان آلمانی یکی از زبان های پرکاربرد می باشد که بسیاری از افراد برای ادامه تحصیل، پیدا کردن شغل، راه اندازی کسب و کار و… به آموزش آن نیاز دارند. با استفاده از منابع مختلفی می توان زبان آلمانی را یاد گرفت. از جمله کتاب های معتبر در این زمینه می توان به منشن و اشتودیو اشاره کرد که بسیار از موسسات آموزشی نیز در حال حاضر از آن برای تدریس استفاده می کنند.
اما کتاب اشتارتن ویر ( Starten wir ) از جدیدترین کتاب های آموزش زبان آلمانی است که در این مطلب قصد داریم این کتاب را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

خرید کتاب اشتارتن ویر ( Starten wir ) :

کتاب starten wir از جدیدترین و تازه ترین کتاب های آموزش زبان آلمانی در حال حاضر است. نویسنده این کتاب Rolf Brüseke بوده که از مشهورترین نویسندگان کتاب های آلمانی است. کتاب اشتارتن ویر توسط انتشارات Hueber آلمان به انتشار رسیده است. این انتشارات بعد از سری بسیار موفق و پرطرفدار کتابهای Menschen  اقدام به چاپ این کتاب نمود که اولین چاپ کتاب starten-wir آلمانی در سال ۲۰۱۷ انجام شد، اما استقبال رسمی از کتاب هایstarten wirدر آموزشگاه گوته و دیگر آموزشگاه های زبان آلمانی در سراسر دنیا از سال ۲۰۱۹ اتفاق افتاده است.
این کتاب اخیرا در آموزشگاه های زبان آلمانی در ایران نیز تدریس شده و از طرف سفارت کشور آلمان در ایران نیز مورد تایید است. موسسه زبان های خارجی زبان نگار نیز از این کتاب در متد آموزشی خود استفاده کرده و از مجرب ترین اساتید برای برگزاری دوره های آموزشی خود با استفاده از این کتاب بهره می گیرد.

 لینک خرید کتاب اشتارتن ویا از فروشگاه کتاب ملت با تخفیف 60 درصد

چرا کتاب starten wir زبان آلمانی ؟ |کتاب آموزش زبان المانی اشتارتن ویر STARTEN WIR | فروشگاه کتاب ملت

کتاب آلمانی STARTEN WIR

(starten wir)  در زبان آلمانی به معنی “بیا شروع کنیم” است. این کتاب برای سه سطحA1 ، A2  و B1  طراحی شده است. از دیگر ویژگی های این کتاب این است که هر سطح دارای کتاب درسی و کتاب تمرین می باشد. هر سطح این کتاب شامل ۱۲ درس است که مفاهیم گوناگون را به صورت اصولی به زبان آموز می آموزد.
متون این کتاب کاملا بروز و متنوع است و با استفاده از جدید ترین و پیشرفته ترین متدلوژی تدریس برای آموزش زبان آلمانی استفاده شده است. این کتاب شامل وبلاگ های ویدئویی، گفتگو ها، مصاحبه ها و… است و از روش های مختلف برای مباحث گوناگون استفاده می کند. علاوه بر این موارد در پایان هر درس یک بررسی مختصر درباره مباحث گرامری از طریق تمرین های کلاسی و تمرین در خانه وجود دارد که باعث می شود تا مباحث همان درس سریعا مرور شود. با استفاده از این روش اعتماد به نفس زبان آموزان در استفاده از زبان آلمانی گسترش پیدا می کند.

ویژگی های کلی کتابstarten wir  برای آموزش زبان آلمانی

این کتاب نکات گرامری هر درس را بسیار صریح و شفاف ارائه می کند.
مطالب آموزشی را به صورت یکنواخت با هارمونی و یکپارچگی تدریس می کند.
بین تصاویر و کلمات ارتباط برقرار می کند که باعث یادآوری بهتر مفاهیم و لغات می شود.
واژگان بسیار زیاد و کاربردی متناسب با هر سطح ارائه می کند.
با کمک متدولوژی جدید تدریس گرامر زبان آلمانی را آموزش می دهد.
در آخر هر درس تمرین های مختلفی برای ارزیابی میزان یادگیری زبان آموزان در نظر گرفته شده است.
 
 
هر درس در ابتدای هر فصل از کتاب آلمانیstarten-wir به صورت جذاب و فوق العاده معرفی می شود.
از موضوعات جدید و بروز مناسب با سلایق افراد در گروه های سنی مختلف استفاده شده است.
مهارت های چهارگانه زبان (درک مطلب، صحبت کردن، نوشتن و خواندن) را به صورت همزمان پوشش می دهد.
برای فعالیت های کلاسی بخش های متنوعی در نظر گرفته شده است.
از موضوعات بروز مطابق با مضامین فرهنگی کشور آلمان مورد استفاده قرار گرفته است.
دارای اپلیکیشن موبایل برای گوشی های اندرویدی و آی او اس می باشد.
دارای ۲ سی دی بصورت فایل صوتی در کتاب درسی و کتاب تمرین است.

چرا کتاب starten wir زبان آلمانی ؟ |کتاب آموزش زبان المانی اشتارتن ویر STARTEN WIR | فروشگاه کتاب ملت

ویژگی های کتاب درسی اشتارتن ویر
تقریباً 80 واحد آموزشی برای هر سطح وجود دارند.
درس های این کتاب ساختار ساده و واضح داشته و برای همه قسمت ها بخش بندی انجام شده است.
تدریس به صورت مرحله به مرحله بوده و ساختار آموزشی گام به گام دارد.
انواع متون مدرن که به سبک زندگی جوانان و موبایل ارتباط دارد.
آموزش آن به صورت آسان بوده و حتی بدون کتابچه راهنمای معلم است.
انواع تمرینات اثبات شده با دستورالعمل ‌های کاری دقیق و آسان برای درک ارائه شده است.
دارای رویکرد وظیفه محور بوده و در پایان هر صفحه دوتایی، یک کار کوچک یا یک اقدام عملی سطح بالایی از انگیزه را تضمین می ‌کند.
همچنین رویکرد واژگانی دارد که باعث یادگیری لغات و توسعه بافت کلمه ها می شود.
برای تمرین در پایان هر درس مطالب اضافی برای خواندن دارد.
استفاده از دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند و تبلت را برای یادگیری زبان ارتقا می بخشد.
 
ویژگی های کتاب تمرین
این کتاب تمریناتی برای واژگان، دستور زبان، گفتار و تلفظ دارد. تمریناتی برای پوشش مهارت دیکته نیز ارائه می کند.  تمرینات مقایسه زبان داشته و از چند زبانگی زبان آموزان استفاده می‌ کند.
باعث مرور بر یادگیری واژگان و گفتار در هر درس می شود و تلفظ کلمات را به صورت گسترده و فشرده آموزش می دهد
 

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید