49%

Unlocking the Keto Code (The Plant Paradox Book 7) باز کردن قفل کد کتو (بدون حذفیات)

کتاب Unlocking the Keto Code (باز کردن قفل کد کتو)، علم انقلابی جدید کتو که مزایای بیشتری را بدون محرومیت ارائه می دهد.

Original price was: 289000 تومان.Current price is: 148000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Unlocking the Keto Code باز کردن قفل کد کتو اثر Dr. Steven R Gundry

کتاب Unlocking the Keto Code

این برداشت انقلابی از رژیم کتو از نویسنده مجموعه پرفروش‌ترین پارادوکس گیاهی نیویورک تایمز آمده است که افسانه‌های رایج را از بین می‌برد و به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه با محدودیت کمتر از مزایای کتو بهره ببرند.

مانند بسیاری از پزشکان و متخصصان تغذیه، نویسنده پرفروش دکتر استیون گاندری مدتهاست رژیم کتوژنیک را تایید کرده است – سبکی از غذا خوردن که مصرف کربوهیدرات را به شدت محدود می کند تا بدن چربی را برای سوخت بسوزاند. از آنجایی که کتوز مزایای سلامتی مختلفی از جمله کاهش وزن، کاهش خطر بیماری و افزایش انرژی را ارائه می‌دهد، دکتر گاندری معتقد بود تلاش‌های بیمارانش برای پایبندی به رژیم چالش‌برانگیز ارزشمند است. یعنی تا زمانی که تحقیقات او حقیقت تکان دهنده ای را کشف کرد: ما همه چیز را اشتباه کتو کرده ایم.

در باز کردن قفل کد کتو، دکتر گاندری مکانیسم بیولوژیکی را نشان می‌دهد که رژیم‌های کتو را بسیار موفق می‌سازد: یک فرآیند سلولی به نام «گشودن میتوکندری». همانطور که به نظر می رسد، کتون ها منبع سوخت جادویی نیستند که ساخته شده اند. در واقع، بدن نمی تواند به تنهایی با کتون ها و چربی ها کار کند. در دراز مدت، یک رژیم غذایی با کربوهیدرات بسیار کم می تواند منجر به تحلیل رفتن عضلات و سلامت شناختی ضعیف شود.

خوشبختانه، لازم نیست تمام کربوهیدرات ها را محدود کنید تا از مزایای کتوزیس بهره مند شوید. شما به سادگی باید به اندازه کافی کتون و سایر ترکیبات گیاهی به نام پلی فنول در بدن خود داشته باشید تا فرآیند جداسازی میتوکندری را “باز” ​​کنید. در این کتاب روشنگر، توانمند و بسیار کاربردی. دکتر گاندری راه‌های زیادی را توضیح می‌دهد که خوانندگان می‌توانند این فرآیند را تحریک کنند، از خوردن غذاهای گیاهی (کربوهیدرات‌هایی که معمولاً در رژیم کتو ممنوع است!) گرفته تا لذت بردن از غذاهای تولیدکننده کتون مانند محصولات شیر ​​بز و گوسفند، تا اجرای یک رژیم غذایی برنامه غذایی به موقع شما حتی متوجه خواهید شد که چرا سوپر غذاها، حتی سرکه سیب، جادوی خود را انجام می دهند. و آن چیزی نیست که شما فکر می کنید!

این کتاب مبتنی بر علم پیشرفته است، این کتاب برای همه افرادی است که در رژیم کتو تلاش کرده اند و شکست خورده اند. برای گیاهخواران و وگان هایی که می خواهند کتو بروند. و برای هر کسی که می خواهد وزن خود را کاهش دهد و از سلامتی بهتری برخوردار شود در حالی که غذای متنوعی می خورد. با لیست های غذا، هک ها و دستور العمل های کاملاً جدید، باز کردن قفل کد کتو، رفتن به کتو را برای اولین بار آسان و لذت بخش می کند.

نقد خوانندگان

یک تحقیق دورانی Unlocking the Keto Code یک برنامه جدید و اعجاب‌انگیز است که می‌تواند باعث ایجاد غوغا شود… به روش‌های درست. خواندن برای هر کسی که در مورد رژیم کتو – یا فکر می کند – لازم است.

◊دکتر گاندری دوباره این کار را انجام داده است. او توانایی منحصربفردی در گرفتن اطلاعات علمی پیچیده و تبدیل آنها به راه حل های ساده و عملی دارد. آخرین کتاب او برای کسانی که به سلامت و طول عمر بهینه علاقه دارند خواندنی است.

دکتر. رویکرد جدید Gundry چشم‌انداز تازه‌ای را برای رژیم‌دارانی که مشتاق تغییر هستند ارائه می‌دهد… کسانی که به رویکردهای رادیکال برای کاهش وزن و سلامت اختصاص دارند، از ارائه جدیدترین تحقیقات توسط نویسنده استقبال خواهند کرد. یک راهنمای رژیم غذایی “تنظیم” دلگرم کننده که دارای مجموعه ای از جایگزین های کاهش وزن است.

دکتر گاندری همیشه یک مختل کننده ماهر در باورهای رایج بوده است که باعث می شود افراد با سلامتی خود دست و پنجه نرم کنند. گاندری، به شکل واقعی، با کتاب Unlocking the Keto Code وارد عمل می‌شود تا این پدیده تغذیه‌ای را همانطور که فقط او می‌تواند روشن کند. شما با خواندن این کتاب سالم‌تر، شادتر و قدرتمندتر خواهید شد.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Dr. Steven R Gundry

ناشر

Harper Wave

شابک

978-0063118386

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما