50%

Total Focus تمرکز کامل (بدون حذفیات)

Original price was: 240000 تومان.Current price is: 120000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Total Focus تمرکز کامل اثر Brandon Webb

کتاب Total Focus

وب در طول چهار استقرار خود به عنوان تک تیرانداز نیروی دریایی در خاورمیانه، افغانستان و آفریقا، همه چیز را در مورد اجرا در حالی که تجربه استرس تپش قلب داشت، آموخت. پس از بازگشت به زندگی غیرنظامی، او اولین سرمایه گذاری تجاری خود را آغاز کرد – و به طرز بدی شکست خورد. او متوجه شد که اشتباه بزرگش غفلت از به کار بردن آنچه از قبل در مورد تمرکز تحت فشار می دانسته بود. وب با استفاده از درس‌های آموزش SEAL و مبارزات اولیه تجاری خود، به ساخت کسب‌وکار دوم، شبکه‌ای رسانه‌ای به نام Hurricane، که امروزه میلیون‌ها مخاطب و ارزشی نزدیک به 100 میلیون دلار دارد، ادامه داد.

اکنون وب دی‌ان‌ای تصمیم‌گیری موثرترین تک‌تیراندازان را تجزیه می‌کند و به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید همان هوش ذهنی را در زندگی غیرنظامی توسعه دهید. داستان‌های او از تجربیات خودش گرفته تا تجربیات سایر رزمندگان عملیات ویژه و کارآفرینان بزرگ، مانند سولومون چوی از 16 هندلز، مت میکر از BarkBox و بتسی مورگان از هافینگتون پست و TheBlaze. آنها هفت اصل تصمیم گیری را که به سختی به دست آمده اند نشان می دهند:

-فوکوس لیزری با دید تونلی یکسان نیست. برای دور ماندن از خطر و سازگاری با شرایط متغیر، به آگاهی کامل از موقعیت نیاز دارید.
-به محض شلیک اولین شلیک، به هر حال هیچ چیز طبق برنامه پیش نمی رود، پس در دام تحلیل بیش از حد گیر نکنید. نکته کلیدی این است که قاطعانه عمل کنید و در حال تطبیق باشید.
-به جای اجتناب از تجربیات دشوار، “مک را در آغوش بگیرید” و درک کنید که درد موقتی است و یادگیری قیمتی ندارد. رویارویی با موانع چالش برانگیز شما را مجبور می کند تا مهارت هایی را که برای رسیدن به اهداف خود نیاز دارید، توسعه دهید.

با دنبال کردن در مسیر نسلی از تک تیراندازان افسانه ای، به وضوح ذهنی که برای گرفتن تصمیمات کلیدی و انجام ماموریت خود نیاز دارید، هر چه که لازم باشد، خواهید یافت.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Brandon Webb

ناشر

Penguin US

شابک

978-0735214514

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما