50%

کتاب The Splintering of the American Mind: Identity Politics, Inequality, and Community on Today’s College Campuses (بدون سانسور)

Original price was: 320000 تومان.Current price is: 160000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Splintering of the American Mind انشعاب ذهن آمریکایی اثر William Egginton

کتاب The Splintering of the American Mind

نگاهی به موقع، تحریک آمیز و ضروری به چگونگی تسلط سیاست هویت بر دانشگاه ها و آموزش عالی در آمریکا به قیمت تعهد اساسی تر به برابری.

سی سال پس از جنگ‌های فرهنگی، سیاست هویت اکنون در محوطه‌های دانشگاهی عادی شده است – و برای سیستم آموزشی ما یا کشور ما مفید نبوده است. اگرچه جنبش حقوق مدنی، فمینیسم و غرور همجنس‌گرایان منجر به تغییرات اجتماعی عمیقاً مثبت شد، ویلیام اگینتون استدلال می‌کند که تمرکز محدود فرهنگ ما بر حقوق فردی ما را در موقعیت خطرناکی قرار می‌دهد. هدف نظام آموزشی ما، به ویژه هنرهای آزاد، در اصل تقویت جامعه بود. اما تمرکز انحصاری بر فردگرایی منجر به نوع جدیدی از عدم تحمل شده است، گفتمان مدنی ما را تنزل داده و سیاست مترقی را از تعهد خود به برابری منحرف می کند.

ایگینتون استدلال می‌کند که کالج‌ها و دانشگاه‌های ما به جای یک پروژه ملی و با بودجه عمومی برای بهبود کشور، به باشگاه‌های انحصاری و گران‌قیمت برای نخبگان فرهنگی و اقتصادی تبدیل شده‌اند. تنها بازگشت به اهداف جامعه، و ارزش‌های برابری‌طلبانه زیربنای آموزش هنرهای لیبرال، می‌تواند از شکاف بیشتر بدنه سیاسی و انشعاب ذهن آمریکایی جلوگیری کند.

با گزارش‌های پر جنب و جوش، روی زمین و تجزیه و تحلیل دقیق، The Splitering of the American Mind کتابی قدرتمند است که مطمئناً در دانشگاه و فراتر از آن بحث‌برانگیز خواهد بود. در این مقطع حساس، این کتاب آموزش عالی و هر آمریکایی را به چالش می کشد تا دوباره با تاریخ و زمینه های آن درگیر شوند و کشور خود را به شیوه های جدید و فراگیرتری تصور کنند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

William Egginton

ناشر

Bloomsbury Publishing

شابک

978-1635571332

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما