50%

کتاب Forgiveness: An Exploration (بدون سانسور)

Original price was: 320000 تومان.Current price is: 160000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Forgiveness بخشش اثر Marina Cantacuzino

کتاب Forgiveness

بخشش با استفاده از داستان‌های واقعی، نظرات متخصص، سیاست، روان‌شناسی و بینش‌های خود نویسنده، موضوع آشفته، پیچیده و جذاب بخشش را بررسی می‌کند.

هدیه کانتاکوزینو برای همدلی در گفتگوهایش می درخشد… او با نثری روشن و قلبی باز به [پیام] پیچیده خود می پردازد… این تفاوت ظریف مانند نسیم خنکی در موج گرما است. اگر پیامی در اینجا وجود دارد، این است که بیشتر گوش کنید، بیشتر فکر کنید و کمتر موعظه کنید.
ساندی تایمز

این یک کتاب کاملاً به یاد ماندنی است – به زیبایی نوشته شده است، در بینش هایش جذاب و فوق العاده تکان دهنده است. همه ما نیاز به بخشش داریم، و این کتاب، از طریق بازگویی داستان های افرادی که چیزهای واقعاً مهمی برای بخشش دارند، الهامی خواهد بود تا به ما کمک کند تا به حالت بخشش برسیم. این کتابی است که برای مدت طولانی با خواننده خواهد ماند.
الکساندر مک کال اسمیت

می بخشمت.

سه کلمه ساده که پشت آنها یک مفهوم سخت و پیچیده قرار دارد که اغلب به زندگی عادی و روزمره ما مربوط می شود. این کلمات را می توان برای تبرئه یک دعوای بی معنی یا گفتن به کسی که به شما آسیب بزرگی وارد کرده است استفاده کرد. آنها می توانند شما را از گناه رهایی بخشند یا آگاهانه سرزنش خود را بر گردن شما بیاندازند.

مارینا کانتاکوزینو به دنبال بررسی، گزینش و بحث در مورد محدودیت‌ها و امکانات بخشش است، موضوع را از هر زاویه‌ای بررسی می‌کند – ارائه آن به عنوان یک پیشنهاد، نه یک نسخه.

از طریق داستان‌های واقعی، نظرات کارشناسان و تجربیات نویسنده، خواننده بهتر می‌فهمد بخشش چیست و قطعاً چیست، چگونه می‌تواند عنصر مهمی در شکستن چرخه رنج باشد و در نهایت چگونه می‌تواند به تغییر کمک کند. روابط شکسته شده و قلب های شکسته را ترمیم می کند.

بخشش طرحی است برای چگونگی زندگی هماهنگ تر و غنی تر.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Marina Cantacuzino

ناشر

Simon & Schuster UK

شابک

978-1398513662

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما