60%

کتاب The Art of Work: A Proven Path to Discovering What You Were Meant to Do (بدون سانسور)

Original price was: 390000 تومان.Current price is: 155000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Art of Work هنر کار اثر Jeff Goins

کتاب The Art of Work

USA TODAY، WASHINGTON POST، و پرفروش ترین هفته ناشر!

جف گوینز، یک صدای جدید و درخشان که ست گودین و جان آکوف را در میان طرفدارانش به حساب می‌آورد، توضیح می‌دهد که چگونه وضعیت موجود را رها کنید و زندگی‌ای داشته باشید که با اشتیاق و هدف واقعی اهمیت دارد.

مسیر کار زندگی شما دشوار و پرمخاطره و حتی ترسناک است، به همین دلیل تعداد کمی از آنها سفر را به پایان می رسانند. این کتابی است در مورد کشف کار زندگی شما، آن گنجینه ای از ارزش های بی اندازه که همه ما آرزوی آن را داریم. این در مورد وظیفه ای است که برای انجام آن به دنیا آمده اید.

همانطور که جف گوینز توضیح می دهد، جستجو با اشتیاق آغاز می شود اما به همین جا ختم نمی شود. تنها زمانی که علایق ما با نیازهای جهان مرتبط باشد، زندگی برای هدفی بزرگتر را آغاز می کنیم. کسانی که این تقاطع را تجربه می کنند، چیزی استثنایی و رشک برانگیز را تجربه می کنند. اگرچه نادر است، اما هر کسی که به اندازه کافی شجاع باشد می تواند به چنین زندگی دست یابد.

جف از طریق تجربه شخصی، مطالعات موردی قانع‌کننده، و تحقیقات فعلی در مورد اسرار انگیزه و استعداد، به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه حرفه خود را پیدا کنند و در طول مسیر چه انتظاراتی داشته باشند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Jeff Goins

ناشر

HarperCollins Leadership

شابک

978-0718022075

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما