52%

کتاب How to Be the Love You Seek (متن کامل بدون سانسور)

خرید کتاب How to Be the Love You Seek زبان اصلی بدون سانسور

Original price was: 280000 تومان.Current price is: 135000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

درباره کتاب How to Be the Love You Seek کتاب چگونه عشقی باشیم که به دنبالش هستید اثر Dr. Nicole LePera دکتر نیکول لپرا

How to Be the Love You Seek: the instant Sunday Times bestseller: Amazon.co.uk: LePera, Dr Nicole: 9781398710788: Books

خرید کتاب How to Be the Love You Seek فروشگاه کتاب ملت

“یک آغازگر کاربردی، خواننده پسند و الهام بخش در مورد چگونگی گسترش ارتباط و عشق واقعی به دیگران.” – Gabor Maté M.D.، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز افسانه عادی

از نویسنده کتاب پرفروش شماره 1 نیویورک تایمز، چگونه کار را انجام دهیم، این راهنمای تغییر پارادایم برای بهبود روابط شما، با رابطه ای که با خودتان دارید آغاز می شود.

خرید کتاب How to Be the Love You Seek زبان انگلیسی بدون سانسور

روابط همیشه برای بقای انسان ضروری بوده است. بدن و مغز ما طوری برنامه ریزی شده است که به دنبال ارتباط باشد، چه خانوادگی، چه عاشقانه و چه افلاطونی. و با این حال، این پیوندهای حیاتی اغلب ریشه عمیق ترین رنج ما هستند. در حالی که قلب‌های ما برای برقراری ارتباط دلسوزانه آماده شده است، سیستم‌های عصبی ما – که تمام آسیب‌ها و ناامیدی‌های گذشته ما را در خود ذخیره می‌کنند – برای تهدید و منفی‌بافی تنظیم شده است.

کتاب چگونه عشقی باشیم که به دنبالش هستید

برای دهه‌ها، توصیه‌های پیشرو در رابطه بر این باور است که روابط موفق مستلزم یک سازش خاص است – اینکه ما باید بیان معتبر خود را تغییر دهیم تا نیازهای دیگران را بهتر برآورده کنیم، و بالعکس. ممکن است در تئوری معقول به نظر برسد، اما همانطور که دکتر لپرا توضیح می دهد، این رویکرد چیزی کمتر از دستور العمل برای یک عمر رنجش نیست.

در کتاب How to Be the Love You Seek چگونه عشقی باشید که به دنبال آن هستید، شماره 1 نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، دکتر. LePera – که رویکرد یکپارچه و جامع به روانشناسی میلیون ها مخاطب بین المللی را جذب کرده است – مسیر جدیدی برای بهبود روابط ما ارائه می دهد. او با بهره گیری از آخرین تحقیقات علمی، به ما می آموزد که بفهمیم چگونه نیازهای برآورده نشده از اولین روابط ما، الگوهای روابط فعلی و ناکارآمد ما را ایجاد می کند و ما را در یک وضعیت تهدید داخلی دائمی، حتی با نزدیک ترین افراد به ما قرار می دهد.

خرید کتاب How to Be the Love You Seek زبان اصلی کتاب ملت

کتاب How to Be the Love You Seek، آخرین کتاب در سه گانه «چگونه» اوست، راه رهایی از پیوندهای تروما و روابطی را که ریشه در احترام و شفقت متقابل دارند، روشن می کند. در آن، شما یاد خواهید گرفت که چگونه در بدن و ذهن خود ایمنی ایجاد کنید. نیازهای برآورده نشده خود را شناسایی کنید؛ ایجاد انعطاف پذیری عاطفی؛ انسجام قلبی را برای ایجاد ارتباطات عاطفی عمیق با دیگران پرورش دهید. و حفظ وابستگی متقابل سالم در جوامع ما.

خواه برای حفظ انواع روابطی که می‌خواهید تلاش می‌کنید، یا با چالش خاصی با همسر، شریک زندگی، والدین، خواهر و برادر، فرزند، دوست یا همکار خود مواجه هستید – دکتر. LePera به ما می آموزد که چگونه چرخه های دردناک را بشکنیم و دوباره با خرد، قدردانی و شفقت موجود در قلب هر یک از ما ارتباط برقرار کنیم. این ظرفیت ذاتی قلب ما برای دوست داشتن است که منبع واقعی همه شفا است. وقتی از آن قدرت استفاده کنیم، می توانیم به عشقی تبدیل شویم که به دنبال آن هستیم.

خرید کتاب چگونه عشقی باشیم که به دنبالش هستید زبان انگلیسی

با داستان‌ها، تمرین‌ها، اعلان‌های ژورنال و سایر ابزارهای عملی، چگونه عشقی باشیم که به دنبال آن هستید، یک نقشه راه شفابخش برای همه نسل‌های چرخه‌شکنی ارائه می‌دهد.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Dr. Nicole LePera / دکتر نیکول لپرا

ناشر

Harper

شابک

978-0063267749

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

جلد

شومیز

موضوع

Self-Help, Relationships & Lifestyle – Psychological Self-Help
خودیاری، روابط و سبک زندگی – خودیاری روانی

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما