63%

کتاب 30Days Challenge: Live The Magical Life (بدون سانسور)

Original price was: 320000 تومان.Current price is: 120000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب 30Days Challenge چالش 30 روزه اثر Dr. Kunal Banka

کتاب 30Days Challenge

چالش 30 روزه – زندگی جادویی همه چیز در مورد زندگی به روش درست است.

ما در کارهای روزمره خود اشتباهات زیادی مرتکب می شویم که برای ما گران تمام می شود. این کتاب تلاشی برای رفع این اشتباهات و القای عادات خوب است. این عادت های خوب ما را به تمام موفقیت ها و ثروت های زندگی مان می رساند. این کتاب اهمیت شکرگزاری و قانون جذب را توضیح می دهد. در عین حال، نویسنده این کار را برای خواننده آسان می‌کند تا در زندگی روزمره ما از قدردانی و قانون جذب استفاده کند و تمرین کند.

دکتر کونال برای توضیح اشتباهاتی که مرتکب می شویم نمونه هایی از زندگی خود گرفته است و در عین حال به ما می گوید که چگونه این اشتباهات را مرتکب نشویم. این کتاب ما را به گشت و گذار در ذهنیت کنونی خود می برد و نشان می دهد که طرز فکر تیتانیومی چگونه به نظر می رسد. این کتاب همچنین به ما می گوید که چگونه از طریق تمرینات مختلف به ذهنیت برنده دست پیدا کنیم.

کتاب 30Days Challenge

این کتاب ما را در سفری فراموش نشدنی می برد که نگاهی اجمالی به زندگی جادویی و چگونگی دستیابی به آن را به ما نشان می دهد. اسطوره شکنانی وجود دارند که به ما کمک می کنند الگوی تفکر قدیمی خود را بشکنیم و ذهن خود را به روی فراوانی باز کنیم. این اسطوره شکنان برای تعجب خوانندگان ما کافی است.

این کتاب اهمیت برهما محورات و زود بیدار شدن را در بر می گیرد. یک فصل ساده در مورد مراقبه وجود دارد که شروع مراقبه را برای خوانندگان بسیار آسان می کند. دانش کاملی در مورد ورزش و سلامت جسمی و روانی وجود دارد. این کتاب همچنین دارای چند صفحه در مورد رژیم غذایی سالم است.

یک فصل بسیار جالب در مورد فرمول 8*3 وجود دارد. این فرمول یک روش منحصر به فرد اما موثر برای زندگی متعادل است.

فصل های مفصلی در مورد مدیریت پول و مدیریت زندگی وجود دارد. بیش از همه این کتاب یک راه حل یک مرحله ای برای مشکلات زندگی شما و یک نقشه راه برای زندگی رویایی است.

پس برای چی منتظری؟ شما فقط یک کتاب فاصله دارید……

کتاب 30Days Challenge

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Dr. Kunal Banka

ناشر

Penman Books

شابک

978-9393651464

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما