61%

کتاب What I Wish I Knew When I Was 20: A Crash Course on Making Your Place in the World (متن کامل)

Original price was: 170000 تومان.Current price is: 66000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب What I Wish I Knew When I Was 20 آنچه آرزو می کردم وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر Tina Seelig

کتاب What I Wish I Knew When I Was 20

نسخه اصلاح شده و به روز شده از پرفروش ترین های بین المللی

این نسخه اصلاح‌شده و به‌روزرسانی‌شده «آنچه آرزو می‌کردم وقتی ۲۰ ساله بودم می‌دانستم» که خوانندگان را در سراسر جهان الهام می‌بخشد تا آینده‌شان را دوباره تصور کنند، حاوی مطالب جدیدی برای تکمیل متن کلاسیک است.

تغییرات عمده زندگی مانند ترک محیط محافظت شده مدرسه یا شروع یک شغل جدید می تواند دلهره آور باشد. مواجه شدن با دیواری از انتخاب ها ترسناک است، زیرا بدانیم که هیچ کس به ما نمی گوید که آیا تصمیم درستی می گیریم یا خیر. هیچ مسیر یا دستورالعمل مشخصی برای موفقیت وجود ندارد. حتی فهمیدن اینکه چگونه و از کجا شروع کنید می تواند یک چالش باشد.

کتاب What I Wish I Knew When I Was 20

کار تینا سیلیگ به عنوان رئیس برنامه سرمایه گذاری فناوری استانفورد این است که دانش آموزان خود را در هنگام گذار دشوار از محیط آکادمیک به دنیای حرفه ای راهنمایی کند – ارائه مهارت ها و بینش های ملموسی که برای تمام عمر باقی خواهند ماند. سیلیگ یک معلم بسیار محبوب و برنده جوایز است و در کتاب What I Wish I Knew Dema 20 ساله بودم با ما به اشتراک می گذارد که به دانش آموزانش ارائه می دهد – داستان های تحریک آمیز، توصیه های الهام بخش، و مقدار زیادی فروتنی و شوخ طبعی.

این صفحات مملو از نمونه‌های جذاب، از کلاس درس گرفته تا اتاق هیئت مدیره، از افرادی است که انتظارات را نادیده می‌گیرند، پیش‌فرض‌ها را به چالش می‌کشند و به موفقیت بی‌سابقه‌ای دست می‌یابند. Seelig قوانین قدیمی را کنار می گذارد و مدل جدیدی برای دستیابی به پتانسیل ما ارائه می دهد. ما کشف می‌کنیم که چگونه می‌توان نسبت به غیرممکن‌ها بی‌اعتنایی سالم داشت. چگونه از شکست بازیابی کنیم؛ و چگونه بسیاری از مشکلات فرصت های قابل توجه در مبدل هستند.

کتاب «آنچه آرزو می‌کردم وقتی بیست ساله بودم می‌دانستم» یک کتاب بسیار مورد نیاز برای هرکسی است که می‌خواهد نشان خود را در جهان بگذارد.

کتاب What I Wish I Knew When I Was 20

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Tina Seelig

ناشر

HarperOne

شابک

978-0061735196

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2009

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما