62%

Neighbor Love Yourself: Discover Your Value, Live Your Worth (متن کامل)

Original price was: 340000 تومان.Current price is: 130000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Neighbor Love Yourself همسایه، خودت را دوست بدار اثر Bryan Crum

کتاب Neighbor Love Yourself

خدا ما را دوست دارد، اما آیا ما خودمان را دوست داریم؟ برایان کرام با گوش دادن به صدها داستان زندگی، متوجه شد که افراد زیادی پشیمان هستند. با پیشگفتار نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، باب گاف، همسایه، خودت را دوست بدار، به همه ما یادآوری می کند که ما شایسته هستیم.

خدا ابزارهای پیچیده الهی را به ما داد تا بتوانیم زندگی قدرتمندی را که او در نظر داشت داشته باشیم. مشکل این است که بیشتر ما نمی دانیم آنها وجود دارند. . . یا نحوه استفاده از آنها نتیجه یک ارزش درونی است که ما از آن آگاه نیستیم و زندگی ناآگاهانه با نصف ظرفیت.

Neighbor, Love Yourself یک اکسپدیشن داخلی راه اندازی می کند تا ویژگی های پنهان نصب شده در داخل ما را با اثر انگشت سازنده ما کشف کند. اگرچه ما فراموش کرده ایم که چگونه از این قطعات سفارشی استفاده کنیم، اما آنها هنوز هم کار می کنند. آنها زنگ زده نیستند، فقط گرد و غبار هستند.

برایان کرام یک دهه را به عنوان کشیش آسایشگاه گذراند. زمانی که او در کنار مردم در حال مرگ بود به او دیدی در ردیف اول داد که چگونه خدا ما را طراحی کرده است. او کشف کرد که اکثر مردم احساس می کنند هرگز به پتانسیل کامل خود نرسیده اند. اشتیاق و پشیمانی آنها به بینش های باورنکردنی در مورد آنچه که اغلب از دست می رود منجر شد – قدرت عشق.

«همسایه، خودت را دوست بدار»، پر از داستان‌های به یاد ماندنی و غذای بی‌انتها، نشان می‌دهد که درک ارزش درونی ما چگونه زندگی ما را در بیرون تغییر می‌دهد. قبل از اینکه بتوانیم واقعاً همسایگان خود یا هر شخص دیگری را دوست داشته باشیم، باید یاد بگیریم که خودمان را همانطور که خدا خواسته است دوست داشته باشیم.

اگر به طراحی خود شک کرده اید، احساس کرده اید که کامل نشده اید، یا از ویژگی های الهی درون خود بی اطلاع هستید، این کتاب مانند یافتن کتابچه راهنمای مالک گمشده برای کارهای درونی خود است – کتابی که شما را دعوت می کند به جای تعجب در مورد خود، از بی ارزش بودن خود لذت ببرید. ارزش.

کتاب Neighbor Love Yourself

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Bryan Crum

ناشر

WaterBrook

شابک

978-0593600993

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2024

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما