63%

Mini Habits: Smaller Habits, Bigger Results (متن کامل)

Original price was: 310000 تومان.Current price is: 115000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Mini Habits عادات کوچک اثر Stephen Guise

کتاب Mini Habits

***پرفروش ترین کتاب در سراسر جهان به 17 زبان!***

تغییر پایدار برای ترک زودهنگام، فرسودگی شغلی، افراد بی انگیزه و هر کس دیگری نیز

زمانی که 10 سال پیش تصمیم گرفتم ورزش را به طور مداوم شروع کنم، در واقع این اتفاق افتاد:
سعی کردم “انگیزه بگیرم”. گاهی کار می کرد.
من سعی کردم اهداف بزرگ جسورانه را تعیین کنم. من تقریبا همیشه آنها را شکست می دهم.
سعی کردم تغییرات را دوام بیاورم. آنها این کار را نکردند.
مانند بسیاری از افرادی که سعی می کنند تغییر کنند و شکست بخورند، تصور می کردم که مشکل من خودم هستم.

سپس یک بعدازظهر – پس از تلاش ناموفق دیگری برای ایجاد انگیزه برای ورزش – من (به طور تصادفی) اولین عادت کوچک خود را شروع کردم. من در ابتدا متعهد شدم که یک بار فشاری انجام دهم و به یک تمرین کامل تبدیل شد. من شوکه شدم. این “ایده احمقانه” قرار نبود کار کند. وقتی موفقیت من با این استراتژی ماه ها (و تا امروز) ادامه یافت، دوباره شوکه شدم.

کتاب Mini Habits

باید در نظر می گرفتم که شاید در آن 10 سال نتایج متوسط، مشکل من نبودم. شاید این استراتژی‌های قبلی من بود که ناکارآمد بود، علی‌رغم اینکه اغلب به‌عنوان «راهی برای تغییر» در کتاب‌ها و وبلاگ‌های بی‌شماری تکرار می‌شد.

شبهات من درست بود

آیا توضیح علمی برای این موضوع وجود دارد؟
همانطور که به دنبال درک بودم، تعداد زیادی از مطالعات علمی را یافتم که پاسخ هایی داشتند، بدون اینکه کسی آنها را به درستی تفسیر کند. بر اساس علم – که در سرتاسر Mini Habits خواهید یافت – ما همه این کارها را اشتباه انجام داده‌ایم.

شما می توانید بدون احساس گناه، ارعاب و شکست مکرر مرتبط با استراتژی هایی مانند “انگیزه گرفتن”، تصمیمات سال نو یا حتی “فقط انجام آن” موفق شوید. در واقع، اگر این استراتژی‌ها به شما نتایج عالی نمی‌دهند، باید استفاده از آن‌ها را متوقف کنید.

اکثر استراتژی‌های محبوب به خوبی کار نمی‌کنند، زیرا از شما می‌خواهند با مغز ناخودآگاه خود مبارزه کنید (مبارزه‌ای که به راحتی برنده نمی‌شود). تنها زمانی که با قوانین مغز خود بازی کنید و محدودیت های انسانی خود را جدی بگیرید – همانطور که عادات کوچک به شما نشان می دهد چگونه انجام دهید – می توانید به تغییر پایدار دست یابید.

کتاب Mini Habits

یک عادت کوچک چیست؟
یک عادت کوچک یک رفتار مثبت بسیار کوچک است که هر روز خود را مجبور به انجام آن می کنید. ماهیت “خیلی کوچک برای شکست” آن را بی وزن، به طرز فریبنده ای قدرتمند و یک استراتژی برتر برای ایجاد عادت می کند. وقتی همیشه رو به جلو حرکت می کنید چاره ای جز این نخواهید داشت که خود را باور کنید.

مانع قدم اول به حدی کم است که حتی افراد افسرده یا “گیر” می توانند موفقیت اولیه را پیدا کنند و بلافاصله شروع به معکوس کردن زندگی خود کنند. و اگر فکر می کنید که یک بار فشار دادن در روز برای شما کوچک است، من یک داستان خوب برای شما دارم!

هدف برای قدم اول
می گویند وقتی ماه را نشانه می گیری، در میان ستاره ها فرود می آیی. خوب، این منطقی نیست، زیرا ماه از ستاره ها نزدیکتر است. من منحرف شدم.

پیام این است که شما باید خیلی بلند هدف بگیرید و حتی اگر کوتاه بیایید، باز هم به جایی خواهید رسید. من متوجه شده ام که در مورد بهره وری و رفتارهای سالم برعکس این موضوع صادق است. وقتی ماه را هدف می گیرید، کاری انجام نمی دهید زیرا خیلی دور است. اما هنگامی که به سمت پله روبروی خود هدف می گیرید، ممکن است به راه خود ادامه دهید و به ماه برسید.

کتاب Mini Habits

من از استراتژی Mini Habits استفاده کرده ام تا به بهترین شکل زندگی خود برسم، 10 برابر بیشتر کتاب بخوانم و 4 برابر کلمات بنویسم. از این شروع شد که هر روز یک بار از خودم نیاز داشتم. چقدر مسخره است وقتی علم مغز، عادات و اراده را در نظر می گیریم چندان مسخره نیست.

سیستم Mini Habits کار می کند زیرا مغز ما برای تغییر طراحی شده است.

توجه: این کتاب برای حذف عادات بد نیست (برخی از اصول می توانند برای ترک عادت مفید باشند). مینی عادات یک استراتژی برای ایجاد عادات سالم دائمی در: ورزش، نوشتن، خواندن، مثبت اندیشی، مراقبه، نوشیدن آب، خوردن غذاهای سالم و غیره است.

تغییر پایدار تا زمانی که اولین گام را برای رسیدن به یک استراتژی کارآمد بردارید، اتفاق نخواهد افتاد. مینی عادات را امتحان کنید. به عقب نگاه نخواهی کرد

کتاب Mini Habits

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Stephen Guise

ناشر

CreateSpace Independent Publishing Platform

شابک

978-1494882273

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2013

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما