61%

The Cofounder Code: Rethink Your First and Most Game-Changing Competitive Advantage (متن کامل)

Original price was: 370000 تومان.Current price is: 145000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Cofounder Code کد هم‌بنیان‌گذار اثر Tim He

کتاب The Cofounder Code

«سفر هم‌بنیان‌گذار شما، مرتفع شد».

آیا به دنبال یک هم بنیانگذار ایده آل برای شروع سرمایه گذاری خود هستید؟ آیا می خواهید روابط فعلی خود را با بنیانگذار(های) خود بهبود بخشید؟ این کتاب به شما کمک می‌کند تا در پیچیدگی‌های دینامیک هم‌بنیان‌گذار پیمایش کنید.

شما چارچوب و فرمولی دریافت خواهید کرد که به شما کمک می کند اولین و متحول کننده ترین مزیت رقابتی خود را ایجاد کنید. شما استراتژی های اثبات شده را یاد خواهید گرفت، حکایات واقعی زندگی، بینش های متخصص، مطالعات موردی، و توصیفات را خواهید شنید. شما دیدگاه خود را در مورد بنیانگذاران تجدید نظر خواهید کرد و به نکات ظریفی که قبلاً نادیده گرفته اید پی خواهید برد.

تیم او در دبیرستان تقلب کرد، در تنها دانشگاهی که در آن پذیرفته شده بود رفت و تقریباً شکست خورد. تقریباً هر شرکتی که برایش درخواست داده بود، او را رد کردند. بسیاری از سرمایه گذاری های کارآفرینی او به پایان رسید. از آن زمان، او چندین شرکت راه اندازی کرده است، به طیف وسیعی از تیم ها از دوتایی پویا گرفته تا غول های جهانی مشاوره می دهد و در دانشگاه های معتبر سخنرانی می کند.

او در قلب معلم است تیم خود را وقف آموزش و توانمندسازی دیگران کرده است. این همان کتابی است که او آرزو داشت، اما وجود نداشت، بنابراین تصمیم گرفت آن را بنویسد.

کتاب The Cofounder Code

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Tim He

ناشر

Independently published

شابک

979-8862525571

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2023

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما