60%

Ultra-processed People (متن کامل)

Original price was: 420000 تومان.Current price is: 170000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Ultra-processed People افراد فوق پردازش شده اثر Chris van Tulleken

کتاب Ultra-processed People

مانیفست برای تغییر نحوه غذا خوردن و طرز فکر شما در مورد بدن انسان.

این شما نیستید، این غذاست.

ما وارد عصر جدیدی از غذا خوردن شده ایم. برای اولین بار در تاریخ بشر، بیشتر کالری ما از یک مجموعه کاملاً جدید از مواد به نام غذای فوق فرآوری شده می آید. یک تعریف علمی رسمی و طولانی وجود دارد، اما می توان آن را به این خلاصه کرد: اگر در پلاستیک پیچیده شده باشد و حداقل یک ماده داشته باشد که در آشپزخانه خود پیدا نمی کنید، آن UPF است.

کتاب Ultra-processed People

این محصولات به طور خاص مهندسی شده اند تا به عنوان مواد اعتیادآور رفتار کنند و مصرف بیش از حد را افزایش دهند. آنها اکنون به علت اصلی مرگ زودهنگام در سطح جهان و عامل شماره یک تخریب محیط زیست مرتبط هستند. با این حال تقریباً همه غذاهای اصلی ما فوق‌العاده فرآوری شده هستند. UPF فرهنگ غذایی ما است و برای بسیاری از مردم تنها غذای در دسترس و مقرون به صرفه است.

در این کتاب، کریس ون تولکن، پدر، دانشمند، پزشک و مجری بی‌بی‌سی برنده جایزه، آخرین شواهد را ارائه می‌کند تا نشان دهد چگونه دولت‌ها، دانشمندان و پزشکان به شرکت‌های غذایی فراملیتی اجازه داده‌اند تا بیماری‌های مرتبط با رژیم غذایی را ایجاد کنند. راه‌حل‌ها در اراده، مسئولیت شخصی یا ورزش نیست.

هیچ برنامه غذایی در این کتاب پیدا نخواهید کرد – اما به کریس بپیوندید زیرا او یک آزمایش قدرتمند خود را انجام می دهد که در سرتاسر جهان خبرساز شد: او تحت نظارت همکارانش در دانشگاه کالج لندن یک ماه را صرف رژیم غذایی 80 درصد UPF کرد. برای بسیاری از کودکان و بزرگسالان در ایالات متحده معمول است.

کتاب Ultra-processed People

در حالی که بدن او مورد بررسی علمی قرار گرفت، او با کارشناسان برجسته جهان از دانشگاه، کشاورزی و – مهم‌تر از همه – خود صنعت غذا صحبت کرد. اما این رژیم بیشتر از اینکه به او در مورد تجربه غذا بیاموزد، اعتیاد خود کریس به UPF را از بین برد.

او در یک روایت سریع و چشم‌باز، منشأ، علم و اقتصاد UPF را بررسی می‌کند تا تأثیر فاجعه‌بار آن را بر بدن و سیاره ما آشکار کند. و او راه حل های واقعی را برای پزشکان، برای سیاست گذاران و برای همه ما که مجبور به خوردن هستیم پیشنهاد می کند. کتابی که نه تنها نحوه خرید و غذا خوردن شما را تغییر می دهد، افراد فوق پردازش شده چشمان شما را به نیاز به اقدام در مقیاس جهانی باز می کند.

کتاب Ultra-processed People

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Chris van Tulleken

ناشر

Unknown Authors

شابک

978-1529900057

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

2023

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما