55%

The Letters of Sylvia Plath Vol 2: 1956-1963 (متن کامل)

Original price was: 850000 تومان.Current price is: 385000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Letters of Sylvia Plath Vol 2 نامه های سیلویا پلات اثر Sylvia Plath

کتاب The Letters of Sylvia Plath Vol 2

جلد دوم مجموعه کامل و قطعی از نامه‌های شاعر برنده جایزه پولیتزر، سیلویا پلات، از سال‌های اولیه ازدواجش با تد هیوز تا آخرین روزهای منتهی به خودکشی او در سال 1963، که بسیاری از آنها پیش از این هرگز ندیده بودند.

سیلویا پلات، یکی از با استعدادترین و محبوب ترین شاعران، همچنان تخیل ادبی مدرن را مجذوب و الهام می بخشد. تراژدی مرگ نابهنگام او در سی، تقریباً پنجاه و پنج سال پیش، زندگی خلاق و شخصی او را ناشناخته گذاشته است. در این جلد دوم قابل توجه از نامه های گردآوری شده شاعر و نویسنده نمادین، طیف کاملی از جاه طلبی ها، استعدادها، ترس ها و دیدگاه پلات از طریق کلمات قدرتمند خود او قابل مشاهده است.

این نامه‌های شگفت‌انگیز به همان اندازه که فاش‌کننده هستند، سال‌های 1957 تا 1963 را پوشش می‌دهند. آنها جزئیات شش سال پرفراز و نشیب و پربار زندگی او را شامل می‌شوند که شامل ازدواج او با تد هیوز، تولد فرزندانش فریدا و نیکلاس، موفقیت اولیه او می‌شود. از جمله انتشار کتاب کلاسیک The Bell Jar و مبارزه مداوم او با افسردگی.

اولین خلاصه در نوع خود که شامل تمام نامه های پلات از این دوره است، نامه های سیلویا پلات جلد 2 تصویری صمیمی از زندگی نویسندگی و ذهن یکی از مشهورترین شاعران تاریخ ادبیات ارائه می دهد.

کتاب The Letters of Sylvia Plath Vol 2

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Sylvia Plath

ناشر

Harper

شابک

978-0062740588

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

سخت

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما